La CUP Riudoms presenta instàncies per reclamar la informació de l’Ajuntament de Riudoms

DSC03465.jpg
DSC03465.jpg
cupLa CUP Riudoms va arrencar el passat mes d’agost una campanya per reclamar la informació sobre diversos aspectes i gestions per part de l’Ajuntament de Riudoms. Aquesta campanya, consisteix que mitjançant una instància a l’Ajuntament presentada per diversos membres de la CUP Riudoms, aquesta demana la informació respecte a alguna activitat desenvolupada pel consistori riudomenc, per tal de posar-la a disposició de tots els riudomencs i fer-ne una auditoria pública.

Aquesta campanya va arrencar després que l’Ajuntament de Riudoms no respongués una instància de la Candidatura d’Unitat Popular que demanava informació respecte a la organització, contractacions i concessions de la Fira de l’Avellana. Una vegada van passar 6 mesos de la presentació d’aquesta instància, i per tant, entrant en el període de silenci administratiu, la CUP Riudoms va decidir tornar a presentar la instància però aquesta vegada fent-ho públicament.

En línia d’aquestes demandes d’informació, el passat 4 de setembre la CUP Riudoms ha presentat dues noves instàncies. Per una banda, ha demanat la informació relativa a la gestió del Casal Riudomenc per part de l’Entitat Pública Empresarial Riudoms Gestió: pressupostos, cost de les obres i situació del seu pagament, processos de contractació, memòries econòmiques, etc. La segona instància, demana la informació referent a la utilització del Pavelló Municipal d’Esports de Riudoms, la memòria econòmica, els preus per la utilització de les instal·lacions per part d’usuaris i entitats, etc.

La demanda d’aquesta informació pública per part de la CUP Riudoms es fa per fer-la arribar a tots els riudomencs, ja que es considera necessari que el consistori faciliti totes les dades de la seva gestió als veïns de Riudoms, exercici indispensable per a un bon desenvolupament transparent i democràtic del govern riudomenc.

Aquest web fa us de 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-li una millor experiència i servei.